Fondat: 2015, Ion Cilica-Deaconu

ISSN: 2458-097X

ISSN-L: 2458-097X

Cotidian de informare, anchetă și comentarii

miercuri 10 iulie, 2024

Poşta Română anunţă miercuri că oferă opţiunea de plată self-service în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Roboţeii facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal.

Potrivit unui comunicat al companiei, clienţii pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară.
„Ne-am angajat să transformăm Poşta Română într-o companie agilă şi orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poştale din Bucureşti reduc semnificativ timpul de aşteptare la ghişeu şi marchează încă un pas în direcţia digitalizării şi modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale „Poşta Română”.

Utilizarea terminalelor self-service este simplă: clienţii trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură şi să urmeze instrucţiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar şi pentru cei fără experienţă în tehnologie, arată reprezentanţii companiei, care dau asigurări că personalul poştal este disponibil pentru a asista clienţii care au nevoie de ajutor.
În paralel cu digitalizarea serviciilor, Poşta Română va continua să ofere opţiuni tradiţionale de plată la ghişeele poştale, inclusiv plata prin intermediul factorului poştal, pentru a satisface toate nevoile şi preferinţele clienţilor.

Ionel CILICA-DIACONU





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.