Fondat: 2015, Ion Cilica-Deaconu

ISSN: 2458-097X

ISSN-L: 2458-097X

Cotidian de informare, anchetă și comentarii

joi 26 martie, 2020

Reprezentanții Agenției Județene pentru Ocuparea Forțelor de Muncă Gorj îi îndemnă pe cetățeni să apeleze la serviciul online. Pentru a evita aglomerația la ghișeu dar și posibilitatea răspândirii virusului COVID 19, cetățenii județului Gorj, sunt învățați cum să-și depună online dosarul de șomaj.

Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului ( COVID 19) și a stării de urgență instituită pe teritoriul României, precum și prevederile Ordonanței Militare nr. 3 din 24.03.2020, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă GORJ informează cetățenii județului Gorj că pot să depună ONLINE  dosarul de șomaj indemnizat sau neindemnizat, urmând pașii de mai jos:

Actele și formularele necesare întocmirii dosarului de șomaj indemnizat sau neindemnizat se pot obține de  la adresa : www.anofm.ro

◄ apoi selectezi județul GORJ

◄ sub titlu ai un mesaj care zice  : conținutul anterior lansării în producție al noului site…

◄ se face click pe mesaj și se intră pe site-ul vechi

◄ informația se găsește pe acte necesare

Acestea se pot solicita și de la adresele de e-mail de mai jos.

În principal actele necesare depunerii dosarului sunt următoarele:

– Act de identitate, în original

– Actele de studii și de calificare, în original și copie xerox

– Carnetul de muncă, în original și copie xerox, pentru persoanele care dețin acest document.

– Adeverință cu stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni eliberată de angajator, la care se adaugă cererile și formularele tipizate.

NOTĂ: Pentru transmiterea online a documentelor de mai sus este necesară conformarea cu originalul a fiecărei pagini în parte (față-verso) după cum urmează: “în conformitate cu originalul, numele și prenumele, data, semnătura”.

Dosarele se pot transmite online în funcție de domiciliul solicitantului la următoarele adrese de email:

TG-JIU – nadia.bogdan@gj.anofm.ro 0253211568 int.202

MOTRU –  diana.albici@gj.anofm.ro  0253410132

ROVINARI – adrian.mitrea@gj.anofm.ro 0253371314

ROVINARI  – izabela.pasarin@gj.anofm.ro 0253371314

CARBUNESTI –  nicoleta.pavel@gj.anofm.ro 0253379345

CARBUNESTI – giorgiana.gherghisan@gj.anofm.ro 0253379345

NOVACI – codruta.brinzan@gj.anofm.ro

  • Rugăm persoanele care depun dosarele online, să transmită absolut toate documentele solicitate, iar în situația constatării unor inadvertențe vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM GORJ.
  • După încetarea stării de urgență persoanele vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM GORJ pentru a li se comunica data când va trebui să se prezinte la AJOFM GORJ sau la punctele de lucru cu CI/ BI în original și adeverința cu cele 12 salarii în original pentru a intra în posesia carnetului de șomaj.
  • În situația persoanelor care au nevoie de documente eliberate de către AJOFM Gorj, vor transmite cererea de solicitare însoțită de o copie a cărții de identitate pe adresa de email a agenției ajofm@gj.anofm.ro sau prin fax la numărul 0253 211568, urmând ca documentele să fie transmise către persoana care a făcut solicitarea prin email sau prin poștă, la adresa menționată în cerere/cartea de identitate.
  • Persoanele înregistrate în baza de date a AJOFM Gorj care solicită adeverințe de vechime, repartiție pe un loc de muncă vacant comunicat la instituția noastră, pot solicita acestea prin email la adresele menționate anterior în funcție de domiciliul solicitantului urmând ca acestea să fie transmise pe adresa de email de pe care s-a făcut solicitarea sau pe adresa menționată în cerere.
  • Persoanele care vin din țările Uniunii Europene și solicită formularele U1/E301 sau E302, pot transmite cererea de eliberare a formularului însoțită de documentele necesare eliberării acestora pe email la adresa diana.vaduva@gj.anofm.ro sau prin poștă la adresa: Târgu Jiu, str.  Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, Cod Poștal 210182.

După întocmirea lor, formularele vor fi transmise destinatarilor on-line sau în original – prin poștă la adresa menționată în cerere, în cel mai scurt timp.

Modelul de cerere  poate fi  solicitat pe email la adresa diana.vaduva@gj.anofm.ro

  • Persoanele care trebuie să prezinte certificate medicale, vor putea solicita pe email la adresa adela.toba@gj.anofm.ro modelul de cerere care însoțește certificatul medical, urmând ca cererea completată împreună cu certificatul medical să fie transmise prin poștă la adresa: Târgu Jiu, str. Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, Cod Poștal 210182.

Mesaj pentru angajatori

AJOFM vine și cu un mesaj pentru angajatorii care trec la disponibilizări în această perioadă. „Facem apel la angajatorii care urmează să concedieze individual, colectiv, să îi sprijine pe cei cărora urmează să îi concedieze în transmiterea documentelor la adresele de mail menționate funcție de domiciliile fiecăruia pentru ca ulterior să poată beneficia de indemnizație de șomaj”, transmite conducerea AJOFM Gorj. C.D.





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.